Friday 26 August 2011

AIR RX17 - ILHAM MURNI SETEGUK AIR

RX 17 adalah ilham terkini Dr.Nordin Darus, seorang pakar motivasi kesihatan yang menukar musibah penyakit kanser yang menimpa dirinya kepada satu misi untuk membantu orang lain melalui terapi RX-Water

Dan kini,berteraskan ksahteraan , kebahagiaan dan keharmonian, RX17 dilahirkan sebagai air minuman yang menjamin kesihatan yang optimum kepada minda , tubuh badan dan rohani.

Tubuh badan kita mempunyai Sistem Penyembuh-Semulajadi atau Self-Healing System (SHS). Malangnya sistem ini tidak diberi peluang untuk berfungsi sepenuhnya oleh kerana minda, tubuh badan dah rohani tidak seimbang.

RX17 berfungsi dengan cara penghijrahan khasiat-khasiat semulajadi melalui infomasi kepada Sistem-Penyembuhan-Semulajadi tubuh kita supaya ia lebih seimbang. Terapi penghijrahan informasi ini adaalah yang terkini dan terulung kali digunakan dalam air secara saintifik dah diibaratkan sebagai doa..

RX17 MENGGABUNGKAN ELEMEN-ELEMEN:

::FIZIKAL
Vitamin, Enzim, Miniral, RX-Water dan Tanah Liat..

:: INFOMASI
Herba semulajadi, terapi warna, kristal,esen bunga-bungaan,madu,erapi RX-Water,enzim, hormon dan Garam Schuessler.

::ROHANIAH
Semua penyakit bermula dengan rohani yang datangnya daripada kehendak Tuhan dan juga tingah laku kita. Ilham murni RX17 merangkumi hasrat-hasrat yang mampu diserapkan ke dalam sanubari kita seperti:

Aku Sihat Walafiat
Aku Ceria dan Bertenaga
Aku Pengasih Dan Penyayang
Aku Bersyukur
Aku Tenang
Aku Pemaaaf
Aku Penyabar
Aku Berani
Aku Ikhlas
Aku Bertanggungjawab
Aku Berdisiplin
Aku Rajin dan Bijaksana
dan lain-lain....


Rx17 membantu mengubat dan menghindar lebih daripada 70 penyakit. Antaranya.....
::kanser
::strok
::hiperaktif
::darah tinggi
::kencing manis
::gaot
:;SLE
::alergik
::kegemukan
::arthritis
::sakit sendi
::ekzema
::lelah
::sakit jantung
::migrain
::gastrik
::stress
::agarofobia
::senggugut
::sembelit
::hiper-tirod
::batu karang
::konjunktivitis
::buasir
::tinnitus
::angin pasang
::resdung
::lemah tenaga batin
::dan lain- penyakit kronik..


PERHATIAN!!!!!
Rx17 bukanlah sejenis ubat. kami tidak mengesorkan anda mengantikan perkhidmatan profesional doktor perubatan dengan terapi ini. sila dapatkan nasihat doktor anda terlebih dahulu bagi mereka yang dibawah pengawasan doktor...

No comments:

Post a Comment